Викиди діоксиду сірки та діоксиду азоту в атмосферне повітря  (1990–2019)

 

 

Обсяги викидів діоксиду сірки

усього, тис. т

у тому числі

у розрахунку

стаціонарними

джерелами

пересувними

джерелами1

на 1 особу, кг

на 1 км2  площі

регіону, кг

1990

237,5

237,5

165,3

17086,3

1991

124,1

124,1

85,8

8928,1

1992

151,1

151,1

103,8

10870,5

1993

151,8

151,8

103,7

10920,9

1994

132,4

132,4

90,3

9525,2

1995

147,1

147,1

100,4

10582,7

1996

92,8

92,8

63,6

6676,3

1997

98,3

98,3

67,7

7071,9

1998

97,8

97,8

67,7

7036,0

1999

80,9

80,9

56,4

5820,1

2000

76,3

76,2

0,1

53,5

5489,2

2001

75,9

75,7

0,2

53,6

5460,4

2002

85,1

84,9

0,2

60,5

6122,3

2003

107,6

107,4

0,2

76,8

7741,0

2004

109,2

109,7

0,2

78,2

7856,1

2005

137,1

136,9

0,2

98,5

9863,3

2006

195,0

194,8

0,2

140,6

14028,8

2007

205,8

205,2

0,6

148,7

14805,8

2008

186,6

180,0

0,6

135,0

13424,5

2009

160,8

160,2

0,6

116,4

11568,3

2010

122,4

121,8

0,6

88,7

8805,8

2011

163,5

162,9

0,6

118,5

11762,6

2012

139,6

139,0

0,6

101,1

10043,2

2013

148,0

147,3

0,7

107,1

10647,5

2014

165,6

164,9

0,7

119,8

11913,7

2015

160,7

160,1

0,6

116,2

11539,0

20162

137,7

137,7

99,7

9887,3

2017

129,6

129,6

94,0

9306,1

2018

145,0

145,0

105,4

10411,8

2019

136,1

136,1

99,3

9770,9

_______________

1 За 1990-2002 рр. відображаються дані по автомобільному транспорту;  з  2003р. – по автомобільному, залізничному, авіаційному, водному транспорту; з 2007р. – по автомобільному, залізничному, авіаційному, водному транспорту та виробничій техніці.

2 Починаючи з 2016р. розрахунки викидів забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення не проводилися.

 

 

 

Обсяги викидів діоксиду азоту

усього, тис. т

у тому числі

у розрахунку

стаціонарними

джерелами

пересувними

джерелами1

на 1 особу, кг

на 1 кмплощі

регіону, кг

1990

36,0

36,0

25,0

2589,9

1991

28,5

28,5

19,7

2050,4

1992

27,2

27,2

18,7

1956,8

1993

24,3

24,3

16,6

1748,2

1994

21,8

21,8

14,9

1568,3

1995

26,7

26,7

18,2

1920,9

1996

21,4

21,4

14,7

1539,6

1997

20,5

20,5

14,1

1474,8

1998

17,5

17,5

12,1

1259,0

1999

18,2

18,2

12,7

1309,4

2000

12,5

12,5

8,8

899,3

2001

13,3

10,6

2,7

9,4

956,8

2002

13,6

11,0

2,6

9,7

978,4

2003

16,5

13,5

3,1

11,8

1187,1

2004

17,3

13,9

3,4

12,4

1244,6

2005

17,7

14,1

3,6

12,7

1273,4

2006

19,5

15,8

3,7

14,1

1402,9

2007

21,3

15,5

5,8

15,4

1532,4

2008

21,8

15,7

6,1

15,8

1568,3

2009

19,2

13,2

6,0

13,9

1381,3

2010

16,8

10,8

6,0

12,2

1208,6

2011

20,9

14,8

6,1

15,1

1503,6

2012

21,5

15,3

6,2

15,6

1546,8

2013

22,0

15,8

6,2

15,9

1582,7

2014

27,1

20,7

6,4

19,6

1949,6

2015

20,6

14,9

5,7

14,9

1480,0

20162

13,3

13,3

9,7

957,4

2017

14,5

14,5

10,5

1041,0

2018

16,5

16,5

12,0

1184,8

2019

15,2

15,2

11,1

1088,7

_______________

1 За 1990-2002 рр. відображаються дані по автомобільному транспорту; з 2003р. – по автомобільному, залізничному, авіаційному, водному транспорту; з 2007р. – по автомобільному, залізничному, авіаційному, водному транспорту та виробничій техніці.

2 Починаючи з 2016р. розрахунки викидів забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення не проводилися.

 

 

 

 

     Дата останньої модифікації: 28/04/2020