Інформація

про звернення громадян, що надійшли у І кварталі 2016 року

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

Прийом громадян з особистих питань в органах державної статистики області проводиться начальником Головного управління статистики, його заступниками та начальниками відокремлених підрозділів Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та веб-сайті Головного управління статистики.

У зв’язку з кадровими змінами оновлено графік особистого прийому громадян керівництвом Відділів статистики у Галицькому та Косівському районах.

          На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” налагоджено інформування відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдерж­адміністрації щодо розгляду звернень громадян.

В Головному управлінні статистики постійно функціонує громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком, який розміщено на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики.

Протягом кварталу оновлено підрозділ “Звернення громадян” на веб-сайті Головного управління статистики, де розміщено  інформацію про звернення громадян, що надійшли у ІV кварталі 2015 року.

Стан роботи зі зверненнями громадян проаналізовано на колегії Головного управління статистики 24 лютого 2016 року при розгляді питання «Про стан правової роботи, систематизації законодавства та правової освіти,  забезпечення доступу до публічної інформації та  роботи  із  зверненнями  громадян  в  органах  державної  статистики області у 2015 році». Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорювались на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.

У зв’язку з кадровими змінами, у березні 2016 року у відділ статистики у Галицькому та Косівському районах направлено інструктивні листи “Про порядок ведення діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики”, в яких надані всі необхідні роз’яснення та рекомендації з питань ведення діловодства за зверненнями громадян.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян підготовлено та направлено відокремленим підрозділам Головного управління статистики оглядовий лист “Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли у ІV кварталі  2015 року”.

У звітному періоді фахівець Головного управління статистики взяв участь у тематичному постійно діючому короткотерміновому семінарі на тему «Організація електронного документообігу» у Івано-Франківському Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.

У звітному кварталі до органів державної статистики області звернувся   61 громадянин, з яких – 37 в апарат, 24 – у відокремлені підрозділи Головного управління статистики. Поштою надійшло 15 звернень від громадян, 46 громадян –  побували на особистих прийомах у керівництва.  Серед звернень громадян 100% складають заяви (клопотання).

Із загальної кількості звернень, надісланих за звітний період, 9 надійшло від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Колективних та повторних звернень громадян у І кварталі 2016р. не надходило.

          Громадяни звертались з кадрових питань 28 (46%), щодо отримання статистичної інформації 28 (46%), питання удосконалення законодавства в галузі державної статистики 1 (2%), надання розяснень з питань застосування статистичної методології 4 (6%) .

За результатом розгляду звернень:  вирішено позитивно 44, роз’яснено по суті 17. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені, за звітний період становить 100% від загальної кількості звернень.

Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення, необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.

 

 

 

 

 Дата останньої модифікації: 13/04/2016