Інформація
про звернення громадян, що надійшли у 2016 році
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
Прийом громадян з особистих питань в органах державної статистики області проводиться начальником Головного управління статистики, його заступниками та начальниками відокремлених підрозділів Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та веб-сайті Головного управління статистики.
У зв’язку з кадровими змінами в І кварталі 2016 року затверджені нові графіки та порядки організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом відділу статистики в Косівському районі та м.Коломиї.
На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” налагоджено щоквартальне інформування відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.
В Головному управлінні статистики постійно функціонує громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком, який розміщено на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики.
На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VІІ «Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції» проведено ряд заходів стосовно подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), зокрема, на веб-сайті Головного управління статистики оновлено розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення.
Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2016 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2015 рік, та щоквартально у 2016 році.
Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорювались на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.
У зв’язку з кадровими змінами у 2016 році у відділи статистики у Галицькому, Косівському районах та м.Коломиї направлено інструктивні листи “Про порядок ведення діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики”, в яких надані всі необхідні роз’яснення та рекомендації з питань ведення діловодства за зверненнями громадян.
Протягом звітного періоду проведено перевірки стану ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у відділах статистики в Косівському та Долинському районах (під час комплексних експертних оцінок), управлінні обробки даних статистики торгівлі та послуг, відділі аналізу даних статистики торгівлі та послуг, управлінні обробки даних статистики праці, демографічної та соціальної статистики, у секторі планування, координації та моніторингу статистичної діяльності Головного управління статистики.
У ході перевірок надано практичну та методичну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян підготовлено та направлено відокремленим підрозділам Головного управління статистики оглядові листи “Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли у І кварталі 2016 року” та у І півріччі 2016 року.
Відділом документального забезпечення та контролю виконання управління адміністративно-господарського забезпечення з керівниками, особами, відповідальними за діловодство та ведення архівних справ у відокремлених підрозділах Головного управління статистики проведено інтернет-нараду з питань порядку подання та розгляду звернень громадян, а також ведення діловодства й архівної справи та виконавчої дисципліни.
У звітному періоді фахівці Головного управління статистики взяли участь у тематичному постійно діючому короткотерміновому семінарі на тему «Організація електронного документообігу» у Івано-Франківському Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій та у тематичному постійно діючому семінарі на тему «Ділова українська мова у сфері державного управління».
У 2016 році до органів державної статистики області звернулося 163 громадяни, з яких – 85 в апарат, 78 – у відокремлені підрозділи Головного управління статистики. Поштою надійшло 36 звернень від громадян, 127 громадян – побували на особистих прийомах у керівництва. Серед звернень громадян 100% складають заяви (клопотання).
Із загальної кількості звернень, надісланих за звітний період, 25 надійшло від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Колективних та повторних звернень громадян у 2016р. не надходило.
Громадяни звертались з кадрових питань 82 (50%), щодо отримання статистичної інформації 45 (28%), з питань удосконалення законодавства в галузі державної статистики 3 (2%), надання роз’яснень з питань застосування статистичної методології 15 (9%), надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України 4 (2%), питання праці і зарплати 5(3%), питання державного будівництва, адміністративно-територіального устрою 9(6%).
За результатом розгляду звернень: вирішено позитивно 92 (56,4%), роз’яснено по суті 71 (43,6%). Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені, за звітний період становить 100% від загальної кількості звернень.
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення, необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
|
|
Дата останньої модифікації: 18/01/2017