Інформація

про роботу зі зверненнями громадян у I півріччі 2017 року

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

Прийом громадян з особистих питань в органах державної статистики області проводиться начальником Головного управління статистики, його заступниками та начальниками відокремлених підрозділів Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та веб-сайті Головного управління статистики.

Протягом І півріччя 2017 року оновлено на веб-сайті Головного управління статистики рубрику “Звернення громадян”, де розміщено  інформацію про звернення громадян, що надходили. Забезпечено актуальний стан інформації з питань звернень громадян на інформаційних стендах у відокремлених підрозділах.

На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” здійснюється щоквартальне інформування відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдерж­адміністрації щодо розгляду звернень громадян.

Протягом І півріччя 2017 року в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком, який розміщено на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики.

На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням  мережі Інтернет, засобів електронного звязку (електронне звернення), зокрема на Веб-сайті Головного управління статистики оновлено розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом I півріччя 2017 року не надходило.

Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2017 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2016 рік у лютому, за I квартал  2017 року – у квітні 2017 року.

Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорюються на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.

Протягом I півріччя 2017 року для удосконалення порядку ведення діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у відокремлені підрозділи направлено інструктивні листи “Про порядок ведення діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики”, в яких надано всі необхідні роз’яснення та рекомендації з питань ведення діловодства за зверненнями громадян.

Протягом звітного періоду проведено перевірки стану ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у відділах статистики у Тлумацькому та Рожнятівському районах (під час комплексних експертних оцінок).

При проведенні комплексної експертної оцінки перевірено роботу в зазначених підрозділах щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Результати за підсумками комплексної експертної оцінки відділу статистики у  Тлумацькому районі розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики.

У ході перевірок надано практичну та методичну допомогу щодо  вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян підготовлено та направлено відокремленим підрозділам Головного управління статистики оглядові листи про стан роботи зі зверненнями громадян.

Управлінням адміністративно-господарського забезпечення в червні місяці 2017 року в рамках постійно діючого тематичного семінару проведено навчання з керівниками, особами відповідальними за діловодство та ведення архівних справ у структурних підрозділах Головного управління статистики з метою підвищення рівня правової обізнаності, поліпшення якості роботи з діловодства та оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян питань. З даного питання проведено  інтернет-нараду з відокремленими підрозділами Головного управління статистики.

У I півріччі 2017 року до органів державної статистики області звернулось 90 громадян, з яких – 62 в апарат, 28 – у відокремлені підрозділи Головного управління статистики. Поштою надійшло 15 зверненнь від громадян, 75 –  побувало на особистих прийомах у керівництва.

Із загальної кількості звернень, надісланих за звітний період, 2 надійшло від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Колективних та повторних звернень громадян протягом року не надходило.

Громадяни звертались з кадрових питань (58 або 64,4%), щодо отримання статистичної інформації (15 або 16,7%), з питання застосування статистичної методології (10 або 11,1%), з питань отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (1 або 1,1%),  з пропозицією удосконалення законодавства в галузі державної статистики, (1 або 1,1%), питання праці і заробітної плати (5 або 5,6%).

За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 64 (71,1%), роз’яснено по суті – 26 (28,9%). Сукупний показник вирішених позитивних звернень і тих, питання в яких були роз’яснені, за звітний період становить 100% від загальної кількості звернень,

Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення, надано необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.

 

 

 

 

 Дата останньої модифікації: 07/08/2017