Інформація
про роботу зі зверненнями громадян у 2017 році
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в Головному управлінні статистики в області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
Прийом громадян з особистих питань в органах державної статистики області проводиться начальником Головного управління статистики, його заступниками та начальниками відокремлених підрозділів Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та веб-сайті Головного управління статистики.
У зв’язку з кадровими змінами в 2017 році затверджені нові графіки та порядок організації проведення особистого прийому громадян керівництвом відділу статистики в Долинському та Снятинському районах.
На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), зокрема на Веб-сайті Головного управління статистики оновлено розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом 2017 року не надходило.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії». Інформацію про Порядок роботи за зверненнями, що надходять та графік роботи телефонної «гарячої лінії» розміщено на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики.
Протягом 2017 року в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком, який розміщено на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики.
Протягом 2017 року оновлено на веб-сайті Головного управління статистики рубрику “Звернення громадян”, де розміщено інформацію про звернення громадян, що надходили. Забезпечено актуальний стан інформації з питань звернень громадян на інформаційних стендах у відокремлених підрозділах.
Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2017 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2016 рік та три квартали 2017 року.
Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорюються на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.
На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” здійснюється щоквартальне інформування відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.
У зв’язку з кадровими змінами у 2017 році у відділи статистики у Долинському та Снятинському районах направлено інструктивні листи “Про порядок ведення діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики”, в яких надані всі необхідні роз’яснення та рекомендації з питань ведення діловодства за зверненнями громадян.
Протягом звітного періоду проведено перевірки стану ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у відділах статистики у Тлумацькому, Рожнятівському, Рогатинському районах (під час комплексних експертних оцінок), в управлінні обробки даних статистики виробництва та відділі статистики у Городенківському районі.
При проведенні комплексної експертної оцінки перевірено роботу в зазначених підрозділах щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Результати за підсумками перевірки розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики.
У ході перевірок надано практичну та методичну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.
З метою підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики підготовлено та направлено відокремленим підрозділам оглядові листи щодо стану та якості роботи зі зверненнями громадян.
Управлінням адміністративно-господарського забезпечення в червні 2017 року в рамках постійно діючого тематичного семінару проведено навчання з керівниками, особами відповідальними за діловодство та ведення архівних справ у структурних підрозділах Головного управління статистики з метою підвищення рівня правової обізнаності, поліпшення якості роботи з діловодства та оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян питань. З даного питання проведено також інтернет-нараду з відокремленими підрозділами Головного управління статистики.
У звітному періоді спеціалісти управління адміністративно-господарського забезпечення взяли участь у тематичних короткотермінових семінарах на тему «Розвиток архівної галузі, проблемні питання, шляхи їх вирішення в сучасних умовах» та «Удосконалення роботи з документами у місцевих органах виконавчої влади» в Івано-Франківському Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій та одержали відповідні сертифікати. З даних питань проведено два навчання зі структурними підрозділами та дві інтернет-наради з відокремленими підрозділами Головного управління статистики.
Протягом 2017 року до органів державної статистики області звернулось 183 громадяни, з яких – 113 в апарат, 70 – у відокремлені підрозділи Головного управління статистики. Поштою надійшло 54 звернення від громадян, 129 – побувало на особистих прийомах у керівництва.
Із загальної кількості звернень, що надійшли за звітний період, 2 надійшло від героїв війни, інвалідів ВВВ та 6 від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, 1 звернення-пропозиція, 182- заяви, клопотання.
Колективних та повторних звернень громадян протягом року не надходило.
Громадяни звертались з кадрових питань (82 або 44,8%), щодо отримання статистичної інформації (29 або 15,9%), з питання застосування статистичної методології (18 або 9,8%), з питань отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (3 або 1,6%), щодо удосконалення законодавства в галузі державної статистики (4 або 2,2%), з питань праці і заробітної плати (46 або 25,1%), з питань комунального господарства (1 або 0,6%).
За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 127 (69,4%), роз’яснено по суті – 56 (30,6%). Сукупний показник вирішених позитивних звернень і тих , питання в яких були роз’яснені, за звітний період становить 100% від загальної кількості звернень,
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення, надано необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
|
|
Дата останньої модифікації: 09/02/2018