Інформація про роботу зі звернення громадян у І півріччі 2019 року

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

Прийом громадян з особистих питань в органах державної статистики області проводиться начальником Головного управління статистики, його заступниками та начальниками відокремлених підрозділів Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.

На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням  мережі Інтернет, засобів електронного звязку (електронне звернення), зокрема на вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом першого півріччя 2019 року не надходило.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії». Інформацію про Порядок роботи за зверненнями, що надходять та графік роботи телефонної «гарячої лінії» розміщено на інформаційному стенді та вебсайті  Головного управління статистики.

Протягом першого півріччя 2019 року в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком, який розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.

Протягом січня-червня 2019 року оновлено на вебсайті Головного управління статистики рубрику “Звернення громадян”, де розміщено  інформацію про звернення громадян, що надходили. Забезпечено актуальний стан інформації з питань звернень громадян на інформаційних стендах у відокремлених підрозділах.

Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2019 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2018 рік, перший квартал 2019 року.

Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорюються на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.

 На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” здійснюється щоквартальне інформування відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдерж­адміністрації щодо розгляду звернень громадян.

Протягом звітного періоду проведено перевірки стану ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у відділі статистики у Верховинському районі (під час комплексної експертної оцінки),  у відділі реєстрації цін Головного управління статистики.

При проведенні перевірок в зазначених відокремленому та структурному підрозділах перевірено роботу щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Результати за підсумками перевірки розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики.

У ході перевірок надано практичну та методичну допомогу щодо  вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

З метою підвищення  рівня роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики підготовлено та направлено відокремленим підрозділам оглядові листи щодо стану та якості роботи  зі зверненнями громадян.

В рамках постійно діючого тематичного семінару протягом звітного періоду 2019 року проведені навчання з керівниками, особами відповідальними за діловодство та ведення архівних справ у структурних підрозділах Головного управління статистики з метою підвищення рівня правової обізнаності, поліпшення якості роботи з діловодства та оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян питань. З даних питань проведено також інтернет-наради з відокремленими підрозділами Головного управління статистики.

У звітному періоді спеціаліст управління адміністративно-господарського забезпечення, відповідальний за роботу із зверненнями громадян взяв участь у тематичному короткотерміновому семінарі на тему «Удосконалення системи контролю у місцевих органах виконавчої влади» в Івано-Франківському Центрі перепідготовки  та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій та одержав відповідний сертифікат. З даного питання проведено  навчання зі структурними підрозділами та інтернет-нарада з відокремленими підрозділами Головного управління статистики.

Протягом звітного періоду до органів державної статистики області звернулось 98 громадян, з яких – 25 в апарат, 73 – у відокремлені підрозділи Головного управління статистики. Поштою надійшло 8 звернень  від громадян, 90 –  побували на особистих прийомах у керівництва.

Із загальної кількості звернень, надісланих за звітний період, 98 – заяви, клопотання, в тому числі 2 – надійшло від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Колективних та повторних звернень громадян протягом року не надходило.

Громадяни звертались з кадрових питань (39 або 39,8%), щодо отримання статистичної інформації (9 або 9,2%), з питання застосування статистичної методології (2 або 2,0%), з питань надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (9 або 9,2%), діяльність місцевих органів виконавчої влади (3 або 3,1 %), питання праці і заробітної плати (34 або 34,7%), питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (1 або 1,0%),  питання фінансової, податкової, митної політики (1 або 1,0%).

За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 27 (27,6%), роз’яснено по суті – 71 (72,4%). Сукупний показник вирішених позитивних звернень і тих , питання в яких були роз’яснені, за звітний період становить 100% від загальної кількості звернень.

Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.

 

 

 

 

 Дата останньої модифікації: 12/08/2019