Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2019 році
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
Протягом 2019 року до органів державної статистики області звернулось 147 громадян, що на 14% менше, ніж за 2018 рік.
За звітний період із загальної кількості звернень – 92 звернулось в апарат Головного управління статистики, 55 – у відокремлені підрозділи Головного управління статистики, 127 – побували на особистих прийомах у керівництва, 20 – направили звернення поштою.
За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 43 (29,2%), роз’яснено по суті – 103 (70,1%) і 1 (0,7%) залишилось у стадії розгляду. Сукупний показник вирішених позитивних звернень і тих питань, які були роз’яснені, за звітний період становить 100% від загальної кількості звернень.
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
За характером питань, що порушували громадяни у 2019 році, переважали кадрові питання (64 або 43,5%), питання праці і заробітної плати (46 або 31,3%), питання надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (12 або 8,2%), отримання статистичної інформації (11 або 7,5%), діяльності місцевих органів виконавчої влади (4 або 2,7 %), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (4 або 2,7%), застосування статистичної методології (3 або 2,0%), фінансової, податкової, митної політики (1 або 0,7%), соціальної політики, соціального захисту населення (1 або 0,7%) та питання аграрної політики (1 або 0,7%).
Із загальної кількості звернень, що надійшли у 2019 році, 147 – це заяви, клопотання, в тому числі 2 – надійшло від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки і 1 – колективне.
Прийом громадян з особистих питань в органах державної статистики області проводився начальником Головного управління статистики, заступниками начальника та начальниками відокремлених підрозділів Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.
На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), зокрема на вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом 2019 року не надходило.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії». Інформацію про «Порядок роботи за зверненнями, що надходять на телефонну "гарячу лінію" Головного управління статистики в Івано-Франківській області» та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії» розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
У зв’язку з кадровими змінами, які відбулися у керівному складі Головного управління статистики та у зв’язку з введенням з 31 грудня 2019 року нової структури Головного управління статистики, наказом від 31.12.2019 року №121 затверджено «Порядок роботи за зверненнями, що надходять на телефонну "гарячу лінію" Головного управління статистики в Івано-Франківській області» та Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики.
Протягом 2019 року в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком роботи громадської приймальні, який розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
Протягом 2019 року оновлено на вебсайті Головного управління статистики рубрику “Звернення громадян”, де розміщено інформацію про звернення громадян, що надходили. Забезпечувався актуальний стан інформації з питань звернень громадян на інформаційних стендах у відокремлених підрозділах.
У цілому за 2019 рік зафіксовано 100349 відвідувань офіційного вебсайту громадянами України.
Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2019 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2018 рік, перший, другий та третій квартал 2019 року.
Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорюються на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.
Протягом звітного періоду проведено перевірки стану ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у відділах статистики у Верховинському районі та м.Калуші (під час комплексної експертної оцінки), а також у відділах реєстрації цін, збирання та введення даних статистичних спостережень, взаємодії з респондентами та ведення реєстру статистичних одиниць, головного спеціаліста-юрисконсульта Головного управління статистики.
При проведенні перевірок в зазначених відокремлених та структурних підрозділах перевірено роботу щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Результати за підсумками перевірки розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики.
У ході перевірок надано практичну та методичну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.
З метою підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики підготовлено та направлено відокремленим підрозділам оглядові листи щодо стану та якості роботи зі зверненнями громадян.
В рамках постійно діючого тематичного семінару протягом 2019 року проведені навчання з керівниками, особами, відповідальними за діловодство та ведення архівних справ у структурних підрозділах Головного управління статистики, з метою підвищення рівня правової обізнаності, поліпшення якості роботи з діловодства та оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян питань. З даних питань проведено також інтернет-наради з відокремленими підрозділами Головного управління статистики.
З метою додержання виконання контрольних термінів документів, працівники служби діловодства постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства зі зверненнями громадян.
У 2019 році спеціалісти управління адміністративно-господарського забезпечення, відповідальні за роботу із зверненнями громадян, взяли участь у тематичних короткотермінових семінарах на теми «Робота з документами у місцевих органах влади» і «Забезпечення захисту прав громадян на доступ до інформації. Правові основи захисту персональних даних» в Івано-Франківському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій та одержали відповідні сертифікати, а також керівник управління адміністративно-господарського забезпечення взяла участь у постійно діючому семінарі-навчанні в Головному територіальному управлінні юстиції на тему «Основні вимоги ведення діловодства та формування архівних справ в органах виконавчої влади, на державних підприємствах, установах, організаціях». З даних питань проведено навчання зі структурними підрозділами та інтернет-нарада з відокремленими підрозділами Головного управління статистики.
|
|
Дата останньої модифікації: 18/02/2020