Інформація про роботу зі зверненнями громадян у І півріччі 2020 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
Протягом І півріччя 2020 року до Головного управління статистики звернулось 29 громадян, в тому числі поштою надійшло 19 звернень, 10 – побували на особистих прийомах у керівництва.
Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання).
За звітний період колективних звернень громадян не зафіксовано.
Громадяни звертались з питань праці і заробітної плати (11 або 37,9%), з кадрових питань (9 або 31,0%), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (8 або 27,6%) та питання про надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (1 або 3,5%).
За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 16 (55,2%), роз’яснено по суті – 11 (37,9%). Крім того станом на 01.07.2020 перебували на стадії розгляду, відповідно до встановлених строків, 2 (6,9%) звернення. Сукупний показник вирішених позитивних звернень і тих питання в яких були роз’яснені, за звітний період становить 93,1% від загальної кількості звернень.
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
Прийом громадян з особистих питань проводився начальником Головного управління статистики та його заступниками відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.
На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), зокрема на вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом першого півріччя 2020 року не надходило.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії». Інформацію про Порядок роботи за зверненнями, що надходять та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії» розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
Протягом І півріччя 2020 року в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком роботи громадської приймальні, який розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
Протягом І півріччя 2020 року на вебсайті Головного управління статистики оновлено рубрику “Звернення громадян”, де розміщено інформацію про звернення громадян, що надходили.
У зв’язку з кадровими змінами, які відбулися у керівному складі обласної державної адміністрації, оновлено відповідні матеріали на інформаційному стенді Головного управління статистики щодо графіка особистого прийому громадян.
У цілому за І півріччя 2020 року зафіксовано 57116 відвідувань офіційного вебсайту громадянами України.
Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2020 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданнях колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2019 рік та І квартал 2020 року (лютий 2020 року, червень 2020 року).
Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорюються на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.
На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” здійснюється щоквартальне інформування відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.
Протягом звітного періоду проведено перевірку стану ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у секторі управління персоналом Головного управління статистики.
При проведені перевірки в зазначеному структурному підрозділі перевірено роботу щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Результати за підсумками перевірки розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики.
У ході перевірки надано практичну та методичну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.
У І кварталі 2020 року у секторі планування, координації та моніторингу статистичної діяльності в рамках підвищення рівня професійної компетентності працівників проведено економічне навчання з метою поліпшення якості роботи з діловодства, ведення архівної справи та роботи зі зверненнями громадян.
З метою додержання виконання контрольних термінів документів, працівники служби діловодства постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства зі зверненнями громадян.
|
|
Дата останньої модифікації: 13/08/2020