Інформація про роботу зі зверненнями громадян у І півріччі 2021 року

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом і одержання обгрунтованої відповіді.

У І півріччі 2021 року до Головного управління статистики надійшло 28 звернень громадян, що на 3,4% менше, ніж за відповідний період попереднього року, з них: поштою надійшло 26 звернень, 2 – побували на особистих прийомах у керівництва.

Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання). За звітний період колективних звернень не надходило. Найбільше звернень (15 або 53,6%) надійшло від громадян м.Івано-Франківська. Загалом, до Головного управління статистики у I півріччі 2021 року звернулись громадяни з усіх районів області, крім Верховинського району.

За характером питань, що порушувались у зверненнях громадян 14 (50,0%) – питання що стосувалися праці і заробітної плати, 14 (50,0%) – кадрових питань.

           За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 21 (75,0%), роз’яснено по суті – 1 (3,6%). Крім того станом на 01.07.2021 6 (21,4%) звернень перебували на стадії розгляду, відповідно до встановлених термінів. Сукупний показник вирішених позитивних звернень і тих питань, які були роз’яснені, за звітний період становить 78,6% від загальної кількості звернень.

Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.

Прийом громадян з особистих питань проводився начальником Головного управління статистики та його заступниками відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.

На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням  мережі Інтернет, засобів електронного звязку (електронне звернення), зокрема на вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом І півріччя 2021 року не надходило.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії». Інформацію про Порядок роботи за зверненнями, що надходять та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії» розміщено на інформаційному стенді та вебсайті  Головного управління статистики.

У І півріччі 2021 року в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики, графік роботи якої розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.

На вебсайті Головного управління статистики в рубриці “Звернення громадян” актуалізовано інформацію щодо стану роботи із зверненнями громадян.

У цілому за І півріччя 2021 року зафіксовано 47507 відвідувань офіційного вебсайту громадянами України.

Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2021 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданнях колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2020 рік та  І  квартал 2021 року.

Протягом І півріччя 2021 року проведено перевірку стану ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян в управлінні фінансово-економічного забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності  Головного управління статистики. Було перевірено роботу щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Доповідну записку щодо результату перевірки підготовлено для розгляду на засіданні колегії Головного управління статистики. У ході перевірки надано практичну та методичну допомогу щодо  вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорюються на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.

З метою додержання виконання контрольних термінів документів, працівники служби діловодства  постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства за зверненнями громадян.

          

            

 

 

 

 Дата останньої модифікації: 02/08/2021