Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2021 році
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом і одержання обґрунтованої відповіді.
У 2021 році до Головного управління статистики надійшло 51 звернення, що на 34,6% менше, ніж у попередньому році, з них поштою надійшло 46 звернень, 5 громадян побували на особистих прийомах у керівництва Головного управління статистики.
Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання). За звітний період колективних звернень не надходило. Найбільше звернень (23 або 45,1%) надійшло від громадян м. Івано-Франківська. Загалом, до Головного управління статистики у 2021 році звертались громадяни з усіх районів області, за винятком Верховинського району.
За характером питань, що порушували громадяни у 2021 році – (22 або 43,1%) питання, що стосувалися праці і заробітної плати, (28 або 54,9%) – кадрових питань та (1 або 2%) – надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.
За результатами розгляду звернень вирішено позитивно 45 (88,2%), роз’яснено по суті – 6 (11,8%).
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
Прийом громадян з особистих питань проводився начальником Головного управління статистики та його заступниками відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.
На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII ”Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян”” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), зокрема на вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом 2021 року не надходило.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії». Інформацію про Порядок роботи за зверненнями, що надходять та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії» розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
У 2021 році в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики, графік роботи якої розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
На вебсайті Головного управління статистики в рубриці “Звернення громадян” актуалізовано інформацію щодо стану роботи із зверненнями громадян.
У цілому за 2021 рік зафіксовано 73.5 тис. відвідувань офіційного вебсайту Головного управління статистики громадянами України.
Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2021 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданнях колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2020 рік та І, ІІ, ІІІ квартали 2021 року.
Протягом 2021 року проведено перевірку стану ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян в управлінні фінансово-економічного забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності та головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління статистики. У ході перевірок надано практичну та методичну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.
Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорюються на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.
З метою додержання виконання контрольних термінів документів, працівники служби діловодства постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства за зверненнями громадян.
|
|
Дата останньої модифікації: 10/02/2022