Інформація про роботу зі зверненнями громадян у І півріччі 2023 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
Протягом І півріччя 2023 року до Головного управління статистики звернулось 18 громадян, що на 14% менше, ніж у І півріччі 2022 року, в тому числі поштою надійшло 17 звернень, 1 – побував на особистому прийомі у керівництва за попереднім записом.
Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання). За звітний період колективних звернень не надходило. Найбільше звернень (8 або 44,4%) надійшло від громадян м.Івано-Франківська. Загалом, до Головного управління статистики у І півріччі 2023 року звернулись громадяни з усіх районів області.
Громадяни звертались з питань праці і заробітної плати (5 або 27,8%), з кадрових питань (12 або 66,7%), надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології (1 або 5,5%).
За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 17 (94,1%), роз’яснено по суті – 1 (5,9%).
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
Прийом громадян з особистих питань здійснюється начальником Головного управління статистики та його заступниками відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.
На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
На вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом І пів-річчя 2023 року не надходило.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
Оновлені Порядок роботи за зверненнями, що надходять на телефонну «гарячу лінію» Головного управління статистики та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії», які затверджені наказом Головного управління статистики і розміщені на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
Протягом І півріччя 2023 року в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком роботи громадської приймальні, який розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики. У зв’язку з кадровими змінами внесено відповідні зміни та оновлено Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам.
Протягом І півріччя 2023 року на вебсайті Головного управління статистики в рубриці “Звернення громадян”, актуалізовано інформацію щодо стану роботи із зверненнями громадян.
Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2023 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданні колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2022 рік у березні 2023 року.
Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян у період дії воєнного стану систематично обговорювалося на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики, зокрема у Головному управлінні статистики вжито заходів щодо отримання поштової кореспонденції через стаціонарну поштову скриньку, забезпечено опрацювання письмових та електронних звернень громадян. Також, проведено інформування громадян шляхом розміщення оголошення на вході будівлі Головного управління статистики, на офіційному вебсайті та на його сторінці у соціальних мережах щодо організації прийому звернень громадян у період воєнного стану.
З метою додержання виконання контрольних термінів документів, працівники служби діловодства постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства зі зверненнями громадян.
|
|
Дата останньої модифікації: 16/08/2023