Інформація про роботу зі зверненнями громадян у І півріччі 2024 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
Протягом І півріччя 2024 року до Головного управління статистики звернулось 29 громадян, що на 38% більше, ніж у І півріччі 2023 року, в тому числі поштою надійшло 26 звернень, 3 – побувало на особистому прийомі у керівництва за попереднім записом.
Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання). За звітний період колективних звернень не надходило. Найбільше звернень (13 або 44,8%) надійшло від громадян м.Івано-Франківська. Загалом, до Головного управління статистики у І півріччі 2024 року звернулись громадяни з усіх районів області, окрім Косівського і Верховинського.
Громадяни звертались з питань праці і заробітної плати (14 або 48,3%), з кадрових питань (12 або 41,4%), надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології (1 або 3,4%) та діяльності підприємств та установ (2 або 6,9%).
За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 26 (89,7%), роз’яснено по суті – 3 (10,3%).
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
Прийом громадян з особистих питань здійснювався начальником Головного управління статистики та його заступниками відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.
На виконання Закону України "Про звернення громадян" від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР (зі змінами) громадянам забезпечено можливість подання письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
На вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом І півріччя 2024 року не надходило.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
Інформацію про Порядок роботи зі зверненнями, що надходять та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії» розміщені на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
В Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правничої допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правничої допомоги, проводиться згідно з Графіком роботи громадської приймальні, який розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
Протягом І півріччя 2024 року на вебсайті Головного управління статистики в рубриці “Звернення громадян”, актуалізовано інформацію щодо стану роботи із зверненнями громадян.
Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян у період дії воєнного стану систематично обговорювалося на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики, зокрема у Головному управлінні статистики забезпечено отримання поштової кореспонденції через стаціонарну поштову скриньку, опрацювання письмових та електронних звернень громадян. Про зміни в організації прийому звернень громадян у зв’язку з запровадженням воєнного стану проведено інформування громадян шляхом розміщення оголошення при вході до адмінбудівлі Головного управління статистики, на офіційному вебсайті та на його сторінці у соціальних мережах. Пристосовано головний вхід Головного управління статистики для використання маломобільними групами населення, зокрема особами з інвалідністю.
Протягом І півріччя 2024 року в рамках підвищення рівня професійної компетентності працівників, поліпшення якості роботи з діловодства й оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян питань, працівниками служби діловодства проведено навчання з керівниками структурних підрозділів та особами, відповідальними за ведення діловодства й архівної справи з метою поліпшення якості роботи з ведення діловодства, архівної справи та роботи зі зверненнями громадян.
З метою додержання виконання контрольних термінів документів, працівники служби діловодства постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства зі зверненнями громадян.
Робота зі зверненнями громадян перебувала на постійному контролі в керівництва Головного управління статистики.
|
|
Дата останньої модифікації: 07/08/2024