Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2024 році
Робота із зверненнями громадян та вирішення порушених ними питань проводилась відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Закону України "Про правовий режим воєнного стану", Указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" (зі змінами) та від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".
Протягом 2024 року до Головного управління статистики звернулось 46 громадян, що на 17,9% більше, ніж у 2023 році, в тому числі поштою надійшло 43 звернення, 3 – побувало на особистому прийомі у керівництва за попереднім записом.
Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання). За звітний період колективних звернень не надходило. Найбільше звернень (20 або 43,5%) надійшло від громадян міста Івано-Франківська. Загалом, до Головного управління статистики у 2024 році звернулись громадяни з усіх районів області, окрім Косівського і Верховинського.
Громадяни звертались з питань праці і заробітної плати (21 або 45,6%), з кадрових питань (20 або 43,5%), діяльності підприємств та установ (2 або 4,3%), надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології (1 або 2,2%), надання статистичної інформації (1 або 2,2%), надання роз’яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів) (1 або 2,2%).
Серед тих, хто звертався у 2024 році, 12 громадян зазначили категорію та свій соціально-професійний статус, в тому числі 9 громадян повідомили, що вони є пенсіонерами, 3 – безробітні.
За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно – 43 (93,5%), роз’яснено по суті – 3 (6,5%).
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
Особистий прийом громадян керівництво Головного управління статистики здійснює відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та офіційному вебсайті Головного управління статистики.
Забезпечено можливість подання письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в розділі “Звернення громадян” на офіційному вебсайті Головного управління статистики розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом 2024 року не надходило.
Також у цьому розділі розміщено інформацію про роботу із зверненнями громадян в Головному управлінні статистики.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
Інформацію про Порядок роботи зі зверненнями, що надходять на телефонну «гарячу лінію» та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії» розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
У розділі «Діяльність Головного управління статистики» офіційного вебсайту Головного управління статистики щороку розміщується звіт про діяльність Головного управління статистики в Івано-Франківській області, у якому висвітлюється питання роботи зі зверненнями громадян.
В Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правничої допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком роботи громадської приймальні, який розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.
У 2024 році проведено перевірку стану ведення діловодства та архівної справи, ведення діловодства зі зверненнями громадян в управлінні збирання, введення та контролю даних вибіркових обстежень населення Головного управління статистики. Протягом 2024 року в рамках підвищення рівня професійної компетентності працівників, поліпшення якості роботи з діловодства й оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян питань, працівниками служби діловодства проведено навчання з керівниками структурних підрозділів та особами, відповідальними за ведення діловодства й архівної справи, з метою поліпшення якості роботи з ведення діловодства, архівної справи та роботи зі зверненнями громадян.
З метою додержання термінів виконання документів, працівники служби діловодства постійно здійснюють випереджувальний моніторинг, проводять контроль та роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства зі зверненнями громадян.
У цілому за 2024 рік зафіксовано 32501 відвідування офіційного вебсайту Головного управління статистики.
Робота зі зверненнями громадян перебувала на постійному контролі в керівництва Головного управління статистики.
Усі звернення, що надійшли до Головного управління статистики у 2024 році, розглянуто в установлені законодавством строки. Забезпечено реалізацію конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом і обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.
|
|
Дата останньої модифікації: 07/02/2025