Інформація

про звернення громадян, що надійшли у ІІ кварталі 2015 року

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

Прийом громадян з особистих питань в органах державної статистики області проводиться начальником Головного управління статистики, його заступниками та начальниками відокремлених підрозділів Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та веб-сайті Головного управління статистики.

Протягом кварталу оновлено підрозділ “Звернення громадян” на веб-сайті Головного управління статистики, де розміщено  інформацію про звернення громадян, що надійшли у І кварталі  2015 року.

На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” налагоджено інформування відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдерж­адміністрації щодо розгляду звернень громадян.

В Головному управлінні статистики постійно функціонує громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком, який розміщено на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики.

Стан роботи зі зверненнями громадян проаналізовано на колегії Головного управління статистики 29 квітня 2015 року при розгляді питання “ Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні статистики у І кварталі  2015 року”. Питання щодо роботи зі зверненнями громадян систематично обговорювались на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.

У зв’язку з кадровими змінами, у червні 2015 року у відділ статистики у Тлумацькому районі та сектор статистики у місті Болехові направлено інструктивні листи “Про порядок ведення діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики”, в яких надані всі необхідні роз’яснення та рекомендації з питань ведення діловодства за зверненнями громадян.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян підготовлено та направлено відокремленим підрозділам Головного управління статистики оглядовий лист “Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли у І кварталі  2015 року”.

Також, з метою підвищення рівня правової обізнаності, поліпшення якості роботи з діловодства та оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян питань було проведено Інтернет-нараду з керівниками відокремлених підрозділів щодо роботи зі зверненнями громадян.

У звітному кварталі до органів державної статистики області звернулось   56 громадян, з яких – 27 в апарат, 29 – у відокремлені підрозділи Головного управління статистики. Поштою надійшло 16 звернень від громадян, 40 громадян –  побували на особистих прийомах у керівництва. Серед звернень громадян 100% складають заяви (клопотання).

Кількість звернень, що вирішені позитивно, склала 33 (58,9% загальної кількості), кількість звернень, за результатами розгляду яких надані роз’яснення – 23 (41,1%).

Громадяни звертались з кадрових питань 34 (60,7%), щодо отримання статистичної інформації 7 (12,5%), та з інших питань 7 (12,5%).

Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення, необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.

 

 

 

 

 Дата останньої модифікації: 13/07/2015