Інформація
про звернення громадян, що надійшли у ІІІ кварталі 2015 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
Прийом громадян з особистих питань в органах державної статистики області проводиться начальником Головного управління статистики, його заступниками та начальниками відокремлених підрозділів Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та веб-сайті Головного управління статистики.
Протягом кварталу оновлено підрозділ “Звернення громадян” на веб-сайті Головного управління статистики, де розміщено інформацію про звернення громадян, що надійшли у ІІ кварталі 2015 року.
На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” налагоджено інформування відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.
В Головному управлінні статистики постійно функціонує громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком, який розміщено на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики.
Питання стану роботи зі зверненнями громадян було розглянуто на колегії Головного управління статистики 29 липня 2015. Питання щодо роботи зі зверненнями громадян систематично обговорювались на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян підготовлено та направлено відокремленим підрозділам Головного управління статистики оглядовий лист “Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли у ІІ кварталі 2015 року”.
У звітному кварталі до органів державної статистики області звернулось 36 громадян, з яких – 18 в апарат, 18 – у відокремлені підрозділи Головного управління статистики. Поштою надійшло 14 звернень від громадян, 22 громадяни – побували на особистих прийомах у керівництва. Серед звернень громадян 100% складають заяви (клопотання).
Кількість звернень, що вирішені позитивно, склала 2 (5,5% загальної кількості), кількість звернень, за результатами розгляду яких надані роз’яснення – 34 (94,5%).
Громадяни звертались з кадрових питань 27 (75%), щодо отримання статистичної інформації 7 (19,4%), з питань отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та з питань застосування статистичної методології по 1 відповідно (2,8%).
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення, необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
|
|
Дата останньої модифікації: 15/10/2015