Інформація
про звернення громадян, що надійшли у 2015 році
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
Прийом громадян з особистих питань в органах державної статистики області проводиться начальником Головного управління статистики, його заступниками та начальниками відокремлених підрозділів Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та веб-сайті Головного управління статистики.
Протягом року постійно проводиться оновлення на веб-сайті Головного управління статистики у підрозділі “Звернення громадян”, де розміщено інформацію про звернення громадян, що надходили. На інформаційних стендах у відокремлених підрозділах у зв’язку із проведеними кадровими змінами оновлено графіки особистого прийому керівників.
На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” налагоджено інформування відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.
В Головному управлінні статистики постійно функціонує громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком, який розміщено на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики.
Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглядались на колегіях Головного управління статистики, а також систематично обговорювались на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики протягом року.
У зв’язку з кадровими змінами, протягом року у відділи статистики у м.Калуші, м.Коломиї та Галицькому, Тлумацькому районах направлялись інструктивні листи “Про порядок ведення діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики”, в яких надані всі необхідні роз’яснення та рекомендації з питань ведення діловодства за зверненнями громадян.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян відокремленим підрозділам Головного управління статистики направлялись оглядові листи про стан роботи зі зверненнями громадян.
Також, з метою підвищення рівня правової обізнаності, поліпшення якості роботи з діловодства та оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян питань проводилась Інтернет-нарада з керівниками відокремлених підрозділів щодо роботи зі зверненнями громадян.
В управлінні статистики у м.Коломия, відділах статистики у Галицькому районі та місті Яремче при проведенні комплексної експертної оцінки перевірено роботу в зазначених підрозділах щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Результати за підсумками комплексної експертної оцінки розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики.
Протягом року фахівці Головного управління статистики брали участь у тематичних постійно діючих семінарах з ділової української мови та техніки комунікації і ведення переговорів у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.
У 2015 році до органів державної статистики області звернулось 152 громадянина, з яких – 71 в апарат, 81 – у відокремлені підрозділи Головного управління статистики. Поштою надійшло 51 звернення від громадян, 101 – побував на особистих прийомах у керівництва.
Із загальної кількості звернень, надісланих за звітний період, 10 надійшло від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Колективних та повторних звернень громадян протягом року не надходило.
Кількість звернень, що вирішені позитивно, склала 83 (54,6% загальної кількості), кількість звернень, за результатами розгляду яких надані роз’яснення – 69 (45,4%).
Громадяни звертались з кадрових питань 100 (67,1%), щодо отримання статистичної інформації 42 (28,2%), з питань застосування статистичної методології 5 (3,4%), з питань отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України 2 (1,3%).
Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення, необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.
|
|
Дата останньої модифікації: 15/01/2016