Про результати анкетного опитування  респондентів щодо  оцінки

звітного  навантаження,  якості  статистичного  інструментарію та зручності подання звітності  зі статистики зв’язку

 

 

Головним управлінням статистики в Івано-Франківській області   проведено анкетне  опитування  респондентів  з  метою  вивчення їх думки щодо оцінки звітного навантаження, якості статистичного інструментарію та зручності подання звітності зі статистики зв’язку.

Респондентам було запропоновано відповісти на питання щодо рівня затрат робочого часу, складності заповнення звітності, якості статистичного інструментарію, комунікації з органами державної статистики.

Анкетним опитуванням було охоплено 30 (64%) респондентів, які подають зазначену звітність в органи статистики як обласного, так і районного рівнів. Серед опитаних респондентів – 4 керівники, 25   бухгалтерів та 1 працівник, який працює на іншій посаді.

Аналіз  отриманих  відповідей  засвідчив  наступне.

На складання звіту за ф.№12-зв'язок (квартальна) 73,3% респондентів витрачають не більше 1 робочого дня; 16,7% – до 3 робочих днів; 10% –  більше 3 робочих днів.

Із 30 опитаних респондентів ф.№13-зв'язок (квартальна)  подають 27. З них 74% на складання звіту даної форми звітності витрачають не більше 1 робочого дня; 11,1% – до 3 робочих днів; 14,9% –  більше 3 робочих днів.

Обстеженню за ф.№11-зв'язок (квартальна) із опитаних респондентів підлягають 4, серед яких 3 (75%) витрачають на складання форми не більше 1 робочого дня та 1 (15%) –  більше 3 робочих днів.

Рівень складності заповнення звіту по формах звітності наступний:

– ф.№12-зв'язок (квартальна): для 30% респондентів – низький; 66,7% – середній; 3,3% –високий;

– ф.№13-зв'язок (квартальна): 33,3% – низький; 74,1% – середній;  7,4% - високий;

– ф.№11-зв'язок (квартальна): 25% – низький; 75% – середній; відмітку високого рівня складності не зазначив ніхто з респондентів.

У 2014 році змінилася періодичність  подання звітності за ф.№12- зв'язок з місячної на квартальну. Більше 83% опитаних оцінили таку зміну позитивно. Для 13,3% опитаних це не має істотного значення, і лише для 3,3% респондентів,  зміна періодичності подання звіту є негативним фактором.   

Якість, повнота, зрозумілість та доступність інструктивних матеріалів, викладених у Роз’ясненнях щодо заповнення форм державних статистичних спостережень за формами №12, 13, 11- зв'язок (квартальна), задовольняє всіх респондентів.

Більше половини опитаних відмітили, що висловлювати свої пропозиції щодо вдосконалення статистичного інструментарію зручніше у ході приймання державної статистичної звітності, 23,3% –  під час проведення анкетних опитувань респондентів, 16,7% – шляхом надсилання відповідних звернень до органів державної статистики, 3,3% – під час проведення нарад, семінарів за участю респондентів.

Можливість роздруку бланків форм державних статистичних спостережень та інструктивних матеріалів щодо їх заповнення безпосередньо з веб-сайтів Державної служби статистики, Головного управління статистики використовують більше 63% респондентів. Послугою отримання довідки про перелік форм державних статистичних спостережень для подання в органи статистики, яка формується безпосередньо з веб-сайту ГУС за кодом підприємства згідно з ЄДРПОУ користуються більше 56% опитаних.

Більшість респондентів (56,7%) вказали, що статистичну звітність до органів державної статистики їм зручніше подавати нарочно. Майже 40% респондентів висловились за переваги подання системою електронної звітності. Користуватись поштовим зв’язком для подання статистичної звітності готовий  лише один респондент, а це 3,3% від кількості опитаних.

40% опитаних респондентів звіт зі статистики зв’язку подають системою електронної звітності. Серед тих респондентів, які не використовують систему електронної звітності для подання звіту, 37% вважають, що ця справа необов’язкова, 6,7% не мають відповідного програмного забезпечення. Не мають доступу до ПК, де встановлено відповідне програмне забезпечення та не користуються системою електронної звітності з інших причин 3,3% респондентів, а 20% не мають коштів на поновлення ліцензії.

За консультацією до фахівців органів статистики з питань заповнення форми даної звітності звертались 66,7%. Всі залишились задоволеними якістю наданих працівниками органів статистики консультацій та довідкової інформації. При цьому третина респондентів не зверталися за консультацією до фахівців органів статистики з питань заповнення форм звітності зі статистики зв’язку.

Найбільша кількість респондентів при виникненні потреби в одержанні допомоги або консультаційної підтримки спеціалістів статистики звертаються із запитаннями по телефону (56,7%), 40% – вважають найзручнішим для себе способом особисто відвідати орган статистики, 3,3% – бажають запросити працівника відвідати підприємство з метою надання допомоги.

33,3% опитаних повідомили, що їм зручно ознайомитись із результатами даного анкетного опитування у надісланому на їхню адресу листі, 66,7% – на офіційному Веб-сайті Головного управління статистики.

 

 

 

 Дякуємо  всім  респондентам,  які  взяли  участь  в  анкетному  опитуванні. 

 

                                                                                                                              

 

Головне управління статистики

в  Івано-Франківській  області,

жовтень  2014р.

                              

 

                                                                                

 

Повернутись